En dag som mammaledig

Medans gröten svalnar lite kan man leka med stekspaden. 


Promenad genom soliga Göteborg 


Lunch på stan med vänner <3 


Amningspaus i shoppingen 

Jag älskar stjärnor på kläder! Jag tänker att jag får passa på att klä honom i sådant JAG gillar nu. När han börjar bestämma själv kommer han såklart få ha på sig det HAN tycker om bäst. 

Hittade sötaste vintermössan på HM. Blev också byxorna han har på sig, tröjan och några kortärmade bodys. Han är väldigt varm av sig så vill jag ha någon tjocktröja på honom är kortärmat under ett måste. Det var ta 3 betala för 2 samt så hade jag en check så allt detta kostade ynka 100 kr :) 
 
Det är för övrigt full fart här hemma nu. På bara ett par dagar har han kommit på hur han snabbt förflyttar sig. Han kryper inte riktigt än men zickzackar framåt med ben och armar så det är väl inte långt ifrån... 
Jag har redan ont i ryggen av att gå krökt med ryggen efter honom och säga Nej när han vill dra ur sladden till golvlampan i vardagsrummet. Eller när han vill öppna lådorna till tv-byrån. Det är tur att han är så himla glad och söt!