Sommar i september

Det är nästan för varmt att vara ute nu mitt på dagen, så varmt är det! Jag klagar dock inte, vi får bara gå ut lite senare när solen lagt sig lite :) 

Nu när plutten ligger och sover passar jag på att ladda upp bilder från digitalkameran. Här var precis innan jag åkte in till stan för en drink när Johanna fyllde år. 

Jag funderar på att ha kvar magen, ser ni vilket bra stöd det är åt Edwin? Då kan jag ju faktiskt fortsätta äta godsaker varje dag :) 



Den osminkade sanningen! Men ville visa Edwins fina blå ögon. De är så vackra <3 


Finns det något sötare än sovande barn? (ja kanske skrattande barn). Men hur söt!? 

Annars rullar dagarna på. I lördags var Emelie här på kvällen och gosade, söndags var Edwins farmor o familj här, i tisdags var jag i stallet och red, igår var Karro här och åt mat och myste och imorgon är det dags för babysim igen! Sen är vi ute och tar en promenad varje dag, skönt för både Edwin och mig.