Superlångt inlägg för att kompensera...

Förlåt för seg uppdatering! Ska försöka komma ihåg allt roligt vi gjort sista dagarna. 

I lördags fick vi besök av Pontus bonus-bror Daniel, som Edwin gillade skarpt! (Första gången de träffades). Karlar brukar inte gå hem annars så det var roligt :) 

I lördagskväll var jag iväg en sväng hem till Emelie med (nästan) alla tjejkompisar. Vi körde knytis med tapas-rätter och lite rött vin till det. Mums men framförallt kul att träffa tjejerna. 
Vi som kör snapchat lärde också resten av tjejerna hur man gjorde :) 

I söndags var det babyshower för Anna! Jag tog med mig Edwin och han tyckte som vanligt det var kul med uppmärksamheten. Nu när vi bytt till sittdelen på vagnen så är han i princip alltid nöjd också när vi är iväg. Väldigt skönt!

På tal om vagn är jag dock sugen på att byta. Jag har blivit lite förälskad i en sån där bugaboo. Jag ville inte bli det men nu ger jag efter för känslorna. Har börjat titta lite smått på blocket om jag kan hitta någon fräsch, men det får bli först nästa månad i så fall. Den här månaden är det bilbarnstol som ska inhandlas! 


Trivdes bra hos Annelie <3 


Annars är det full fart här hemma nu! När jag inte går efter Edwin och hindrar honom från att slicka på våra skor så dammsuger jag. Trots att jag kapat håret så fäller jag fortfarande en del... Edwins mage avslöjar hur rent (eller inte rent) vi har det hemma. 


Vi har även varit på öppna förskolan och sen på bibliotekets babyavdelning med Jennie och Clara. Edwin och Clara sov sådär lägligt så att vi mammor kunde äta lunch i lugn och ro. Älskar när det händer :) (kan verkligen rekommendera Vigårda på avenyn) 


Lite annat som hänt, som jag får skriva mer om någon annan dag: 
- vi har hämtat vår nya bil! 
- jag har sökt lite distanskurser till vårterminen. 
- jag har haft en svacka gällande min viktnedgång (hej choklad och hejdå träning) men nu börjar jag komma på banan igen. 
- Edwin har fått ökat matintag (vi får nog börja spara mat-pengar till hans tonår!) 

Imorgon är det babysim igen och sen börjar en fullspäckad helg! 

Hej livet!