Tisdag

Mitt allt. Min fina. Jag är så tacksam över livet med dig och att just du valde att komma och berika våra liv <3 

Det har varit full rulle sista dagarna! 

- öppna förskolan
- föräldragrupp BVC 
- babysim  
- stallbesök och uteritt 
- Edwins farmor med familj på besök 
- Mormor Åsa på besök söndag till idag. Jättetrevligt och mysigt och vi saknar henne redan <3 

 - vi har bytt till sittdelen och Edwin gillar den! Han kan fortfarande ligga ner och sova men han kan också sitta upp och vara med mycket mer. 

- läkarbesök (6-månaders) avklarat och nu när Edwin får gröt och mat och äter med god aptit har viktkurvan skjutit i höjden igen :) sen är han ju lång också vår kille. Allt såg iaf bra ut och det är alltid skönt att höra. Åsa fick också höra honom gråta ordentligt för första gången :) hehe. Han är ju nästan alltid så glad men läkarbesöket grät han sig igenom. Min lilla plutt <3 

Jag måste visa lite paket Edwin fått här i dagarna också. Ska ta bild och lägga upp i veckan så ska ni få se. Så fina saker som han fått <3 



Haha mössan åkte ner lite för långt men han sov så gott såhär efter babysimmet :) 

Glad kille i sommarvärmen som vi fått här sista dagarna. Vi har promenerat, ätit&fikat och shoppat litegrann när Åsa varit här. Härligt att visa Göteborg i annat än regn och rusk :)