Tröttis

Hittade mina gamla Kent-tröjor och provade vilken jag ska ha på konserten nästa vecka (!) det blir inte den här! Haha 

Igår var vi en sväng på öppna förskolan. Edwin tyckte det var kul! Skönt för mig också att kunna sitta bredvid och mest ta det lugnt. Hemma kryper han iväg överallt men där låg han mest still och lekte med (för honom) nya leksaker. 

På kvällen kom Edwins farmor förbi och roligt nog hade hon med sig en ny leksak som Edwin älskade. En röd krabba från Brio som var supergod att äta på :) 

Såg den här smaken häromdagen! Måste testas! Ska se om jag hittar den imorgon så jag kan glufsa i mig. 

Annars har veckan kantats av trötthet. Edwin har sovit rätt okej men det är jag som haft jättesvårt att somna, och så vaknar jag ju jättelätt också. Jag har sista 2 dygnen sovit kanske 7 timmar totalt. Ikväll ska jag lägga mig tidigt för helgen är fullsmockad. 

Min stiliga, fina, snälla, glada, gosiga kille <3 



#1 / / Pernilla Jungåker:

Du måste uppdatera mer!!

Svar: Jag får lägga in påminnelse att blogga och mmsa bilder till mormor 🙈👊🏻
thePalma