Härliga vårdagar

Hej hej! Dagarna bara springer iväg och jag försöker hänga med och njuta <3 


Nu är vi själva hemma jag och E då pappa Pontus är iväg på målresa med jobbet. Men jag kramas och gosar med E för fullt för när Pontus kommer hem ska jag börja jobba heltid och även sluta amma! Japp, vi ammar fortfarande och jag vet inte hur det ska gå att sluta. Jag vet inte heller om jag ens vill sluta men det bara känns som en bra tidpunkt att göra det på. Vi får se hur det går! Ska mentalt bestämma mig också så blir det nog bra. 

Har jag sagt att jag fått ett nytt jobb!? Samma företag (bästa Framtiden!) men ny tjänst. Här ser ni den nya KAM-koordinatorn/upphandlingsansvarige :) ska bli såååååå kul att starta igång heltid. Om än också lite nervöst såklart! 

Bokat resa till sommaren har vi också gjort. Vi åker midsommar och är på Rhodos en vecka. Tror verkligen Edwin kommer tycka det är superkul och jag och Pontus kommer njuta av att slippa laga mat och diska :) 

Är för övrigt jättefint väder nu i Göteborg. Strålande sol som jag hoppas håller i sig. 

Nu ska jag väcka skrutt och göra äggmackor till middag :) 

Kram!