älskade älskade son

Det är bara veckor kvar nu så fyller du 1 år. Samtidigt som det känns som om jag födde dig igår så känns det som att du varit en sån självklar del av mitt liv för evigt. Det är något som du i alla fall kommer vara för all framtid! Älskade underbara unge <3 

På dagtid leker vi, träffar vänner, promenerar, sjunger, tvättar lite, städar ytterst lite och sen äter vi och myser. På kvällarna umgås du en stund själv med pappa medans jag studerar, vi äter tillsammans, badar (inte varje dag dock) och sen lägger du dig för kvällen mellan klockan 19-20. När du sover studerar jag lite mer och kanske ser jag och din pappa på någon serie (men det har vi inte hunnit i veckan). 

Just nu vaknar du en gång varje natt men du somnar snabbt om så fort du får sällskap. Sista dagarna har du somnat på både mig och pappa och vi båda tycker det är sååå mysigt. 

Du har lärt dig hur man kramas! Du tar ett stadigt tag om våra nackar och så lutar du huvudet mot oss. Vi smälter verkligen av kärlek <3 Du är så gosig! 
 
 
 
#1 / / Pernilla Jungåker:

Vilken butik hittar man dom skorna?! SUPERFINA

Svar: Visst var dom söta! Skopunkten faktiskt :)
thePalma