Fina dagar

Idag insåg jag att jag nu varit hemma mer än ett år från arbetet! Lillskrutt var ju beräknad 20 februari och jag slutade jobba 2 veckor inan BF. Och som jag älskar det <3 Det här har varit det roligaste året i mitt liv även fast det många gånger varit det svåraste också :) 

Men allt har sin tid och snart är det dags för mig att börja jobba igen. Det ska bli härligt att få längta lite efter min lilla kille och jag tänker att det blir mer kvalitet när vi inte umgås varenda timme varje dag också. Sen vet jag att Edwin o Pontus kommer ha superkul med varandra. Hjärtat smälter verkligen när Edwin ser att Pontus kommer hem efter jobbet och firar av världens leende :) Världens bästa pappa <3 
 
Men än har vi några veckor kvar och eftersom någon (inte jag) har väldigt mycket energi och spring i benen så blir det något litet äventyr varje dag. 
 
Idag var vi för första gången i Åby simhall. Vi åkte med Jennie och Clara och trots att dagens besök kanske inte var det roligaste som våra bebisar gjort, så tror jag att det blir en succe i framtiden. Idag lyckades vi pricka in sportlov och FULLT i badhuset. Båda våra små klamrade sig fast runt våra halsar som två små bebis-apor <3 Söta var dem i alla fall! Och vi föräldrar fick oss en fika efteråt, mums! 
 
Rosor fick jag häromdagen av Pontus, tillsammans med ett presentkort på Zara. Nu är frågan vad man ska ta o unna sig! De har snygga barnkläder men nu ska jag faktiskt köpa något åt mig. Speciellt eftersom Edwin för tillfället har mer kläder än vad jag har. 

 
Vi lekte med stenar häromdagen. Jag fick nog en 68 stenar i present och lika många la han på sina egna ben.