Kramgo kille och solsken <3

Jag är glad att vi passade på att vara ute så mycket förra veckan. Idag har det nämligen regnat hela dagen! Så vi har hållt oss inomhus. Imorgon måste vi dock in till stan så jag hoppas det lugnar ner sig tills dess. 
 
Jag kan inte fatta att han snart fyller ett år!? Idag beställde vi presenterna som jag och Pontus ska ge honom. Tror han kommer tycka det är jättekul det vi valt :) 
 
Jag ska verkligen se till att njuta sista dagarna av mammaledigheten sen har jag ju lite plugg och jobb också kvällstid, så den här bloggen blir lite lidande nu. Men vill skriva och dokumentera en del då jag ju printar det till en bok sen som jag tror är kul att spara i framtiden. 
 
Måste förövrigt skriva att han sover bättre och bättre nu lillkillen. Vi lägger honom vid 18.30/19.00 och då somnar han rätt snabbt och vaknar inte sen förren vid 05.00 om vi har tur. Det händer fortfarande att han vaknar runt 3 men det blir lättare och lättare att få honom att somna om då. (peppar peppar =) 
 
Vid 5.00 får han lite amning och somnar sen om tills kl 06.30 ca. Det blir nästa sak att ta tag i. Men tror att det kommer lösa sig naturligt när jag börjar jobba, så ska försöka att inte stressa fram något. 
 
Hur gosig är han inte som börjat kramas???? <3 
 
Fint väder på promenad med Anna o Raffe förra veckan <3