2017

Nytt år och en ny möjlighet att sätta sig och tänka efter vad man vill göra eller inte framöver... jag vill inte sätta massa måsten utan mer önskningar och eftersträvningar. 


Mina tankar inför det nya året: (utan inbördes ordning) 

- bli ännu mer ekonomisk. Inte småhandla, spara ännu mer, bara köpa det jag verkligen vill ha/behöver. 

- bli bättre på att inte älta och på så sätt ödsla min tid på sånt jag idag inte kan påverka. 

- skriva! Jag vill skriva en massa! 

- leva i nuet med Edwin. Jag vill verkligen njuta och ta tillvara på tiden här och nu (inte bara tänka framåt) 

- jag vill träffa familjen mer <3 

- jag vill ha gjort en resa till värmen 

- jag vill flytta! (Ge mig en uteplats!) 

- jag ska börja jobba igen 

- jag ska börja studera 

Jag hoppas att 2017 ska bli det år där det lugnar ner sig lite för mig och att allt faller på plats. Det får gärna vara mycket att göra, och det kommer det bli, men så länge det är saker jag värderar högt så får det gärna vara full fart.