Linköping

Jag lovade ju att visa lite mer bilder från Linköping, så här kommer en. 
 
Det var ingenting jag hade planerat, att besöka mammas grav. Graven har aldrig varit något som varit viktigt för mig, i den mån att jag har BEHÖVT graven av olika anledningar. Självklart har graven betydelse och jag vet inte hur många timmar jag stått där och gått igenom alla olika känslor en människa kan gå igenom. Men eftersom jag inte bott i Linköping på många år har jag såklart hittat andra sätt att minnas och sörja. 
 
Hur som helst. Jag hade inte planerat att åka förbi, men när jag var påväg till en vän´s nya bostad, så visade gps:en vägen förbi kyrkogården så det var verkligen ett "oj svängde vi upp här-moment". Edwin behövde sova och jag hade inte mage att bara köra förbi, så vi stannade och jag tog en promenad så att Edwin fick sova i vagnen. 
 
Det var kallt som tusan men fint. Det är hemskt att jag ens har en grav att gå till, men det behöver jag inte gå in närmare på nu. 
 
Vid det här besöket tänkte jag mest på hur ledsen jag var/är över att jag inte får visa upp det finaste i hela världen för henne. Det går ingen nöd på Edwin för han har en superfin extra-mormor och massvis med människor som älskar honom, men jag hade velat visa upp honom för mamma. Kanske grundar det sig i att man som barn vill göra sina föräldra stolta? och Edwin är verkligen det finaste jag gjort - så jag hade velat att mamma fick se det. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie:

Hon ser honom varje dag, det är jag säker på 😘

Svar: <3
thePalma